niedziela, 2 lutego 2014

"To i owo" nr 5

Obrazek na dziś:



I kilka innych przykładów ( z życia wziętych) :)

Co mówi kobieta, gdy mężczyzna wybiera się z gazetą do łazienki?
- Nie siedź tam długo!

Co mówi kobieta, gdy mężczyzna wychodzi z łazienki?
- Otworzyłeś okno?


Kilka słów na temat: reaktywacji tygodnia bez słodyczy


Akcja reaktywacja tygodnia bez słodyczy miała miejsce wczoraj. Razem z Moniką, właścicielką bloga Wyrażone Słowami, postanowiłyśmy wspólnie zmierzyć się z tym (niełatwym) zadaniem. Uznałyśmy, że 1 luty będzie odpowiednim dniem na początek. 

Pierwszy dzień zakończył się pełnym sukcesem, dziś... pracuję nad tym :) 
Moniko, jak u Ciebie? Czekoladki z wiśniami przetrwały? :)

Ktoś ma ochotę do nas dołączyć? Zapraszamy!

Miłej niedzieli! 

9 komentarzy:

  1. Nie wiem jak to robisz z tymi słodyczami. Serio! Nie jestem w stanie z nich zrezygnować w okresie jesienno-zimowym, ale gdy jest ciepło nie mam z tym żadnego problemu. Byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to chyba kwestia motywacji :) Słodycze są moim poważnym problemem, z którym muszę sobie jakoś poradzić. No i robię, co mogę :)

      Usuń
  2. Czekoladki lezą w folii na półce i uśmiechają się cynicznie, ale się nie dam :D:D:D Czas na detoks!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuch dziewczyna! Tak trzymaj! :)

      Usuń
    2. Mobilizacja pełna parą :) Skoro już zaczęłyśmy od słodyczy, to konsekwentnie spojrzałam na mojego bloga, który ostatnio popłakiwał z cicha w koncie :p Wierze, że luty będzie dużo lepszy niż styczeń, który ostro nakopał mi po duchu i każdej innej części ciała - już widać tego efekty - np. dzisiejszy egzamin z ped. specjalnej :D Zagryziony bananem :D Jenah, pomysł miałaś wysiepany w kosmos :D

      Usuń
    3. Nie masz pojęcia, jak bardzo się cieszę, że to piszesz! :)
      A jak Ci poszedł egzamin? Mam już gratulować? :)
      Studiujesz pedagogikę?

      Usuń
  3. Ja się przyłączę, ale od jutra, bo dziś zgrzeszyłam :P

    OdpowiedzUsuń